Polityka Prywatności
§ 1. Postanowienia ogólne
Niniejsza Polityka Prywatności (dalej „Polityka”) określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych w związku z korzystaniem z usług świadczonych przez Regionalny Ośrodek Zrównoważonego RozwojuSpółkę z ograniczoną odpowiedzialnością w ramach Restauracji Stodoła oraz jej strony internetowej pod adresem: restauracja-stodola.pl.
Celem Polityki jest zapewnienie, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się w sposób zgodny z prawem, rzetelny i przejrzysty, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”).
Dbamy o prywatność naszych Klientów i Użytkowników oraz o bezpieczeństwo ich danych, stosując odpowiednie środki techniczne i organizacyjne.
§ 2. Definicje
Administrator – Regionalny Ośrodek Zrównoważonego Rozwoju Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąz siedzibą w Przysieku, ul. Parkowa 2, 87 – 134 Zławieś Wielka, spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Toruniu VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000370591, NIP 8792636573, REGON 340802621.
Dane osobowe – wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej.
Serwis – strona internetowa prowadzona przez Administratora.
Użytkownik – każda osoba fizyczna, która korzysta z Serwisu, jest klientem Administratora lub kontaktuje się z nim w inny sposób.
Przetwarzanie – operacje wykonywane na danych osobowych, takie jak zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, usuwanie czy udostępnianie.
§ 3. Administrator Danych Osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Regionalny Ośrodek Zrównoważonego Rozwoju Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem można kontaktować się z nami:
Elektronicznie: na adres e-mail: daglezja@rozr.pl
Pisemnie: na adres siedziby Administratora.
Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Wszelkie obowiązki z tego zakresu pełni Administrator.
§ 4. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych
Państwa dane osobowe przetwarzane są w następujących celach:
W celu zawarcia i wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w tym do:
Realizacji rezerwacji i świadczenia usługi gastronomicznej.
Zapewnienia komunikacji związanej ze świadczoną usługą.
Realizacji rozliczeń i płatności.
W celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), wynikających w szczególności z:
Ustawy o rachunkowości (wystawianie i przechowywanie faktur oraz innych dokumentów księgowych).
Przepisów prawa podatkowego.
W celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), takich jak:
Rozpatrywanie skarg i reklamacji.
Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń.
Prowadzenie analiz statystycznych w celu ulepszania naszych usług.
Na podstawie Państwa dobrowolnej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), w celach każdorazowo wskazanych w treści zgody, np. marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług.
§ 5. Zakres przetwarzanych danych
W związku z realizacją powyższych celów, przetwarzamy następujące kategorie danych:
Dane Klientów i Użytkowników:
Dane identyfikacyjne (imię, nazwisko).
Dane kontaktowe (adres e-mail, numer telefonu).
Dane niezbędne do wystawienia faktury (nazwa firmy, NIP, adres).
Szczegóły dotyczące rezerwacji lub zamówienia.
Dane zbierane automatycznie:
Adres IP, typ i wersja przeglądarki, dane o systemie operacyjnym, identyfikatory plików cookie podczas korzystania z Serwisu.
§ 6. Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zebrane:
Dane związane z umową (rezerwacje, zamówienia): przez czas trwania umowy oraz do upływu okresu przedawnienia roszczeń (standardowo 3 lub 6 lat).
Dokumentacja księgowa i podatkowa: przez 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku.
Dane marketingowe (na podstawie zgody): do czasu wycofania zgody.
Dane przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu: do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu lub ustania tego interesu.
§ 7. Prawa osób, których dane dotyczą
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
Prawo dostępu do danych (art. 15 RODO).
Prawo do sprostowania danych (art. 16 RODO).
Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) (art. 17 RODO).
Prawo do ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO).
Prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO).
Prawo do wniesienia sprzeciwu (art. 21 RODO) – wobec przetwarzania opartego na prawnie uzasadnionym interesie.
Prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem.
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
W celu realizacji swoich praw prosimy o kontakt na adres e-mail lub adres korespondencyjny wskazany w § 3.
§ 8. Odbiorcy danych
Państwa dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:
Dostawcom usług technicznych i IT (np. hosting).
Podmiotom świadczącym usługi księgowe, prawne i doradcze.
Bankom i operatorom płatności.
Innym podmiotom przetwarzającym dane na nasze zlecenie na podstawie umów powierzenia.
Organom publicznym, jeśli wynika to z obowiązujących przepisów prawa.
§ 9. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG)
Państwa dane osobowe przetwarzane są na terytorium EOG. W przypadku, gdyby dane miały być przekazywane do państw trzecich (poza EOG), Administrator zapewni odpowiedni stopień ochrony poprzez zastosowanie standardowych klauzul umownych lub innych mechanizmów przewidzianych przez RODO.
§ 10. Pliki cookies
Nasz Serwis może wykorzystywać pliki cookies (małe pliki tekstowe) i podobne technologie.
Stosujemy następujące rodzaje plików cookies:
Niezbędne – kluczowe dla prawidłowego działania Serwisu. Nie wymagają zgody.
Analityczne – pozwalają nam analizować ruch i sposób korzystania z Serwisu w celu jego ulepszania.
Statystyczne –pomagają nam zrozumieć ogólną liczbę użytkowników i ich charakterystykpoprzez zbieranie zagregowanych, anonimowych danych.
Marketingowe – służą do budowania profilu zainteresowań użytkownika, aby wyświetlać mu spersonalizowane reklamy w naszym Serwisie oraz na innych stronach internetowych (remarketing).
Mogą Państwo zarządzać ustawieniami cookies z poziomu swojej przeglądarki internetowej.
§ 11. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Informujemy, iż w ramach Serwisu nie są podejmowane wobec Państwa decyzje opierające się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, które wywoływałyby wobec Państwa skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Państwa wpływały.Możemy jednak wykorzystywać zautomatyzowane narzędzia analityczne i marketingowe (przykładowo Google Analytics, Meta Pixel) w celu analizy Państwa aktywności i preferencji (profilowanie), aby dostarczać Państwu spersonalizowane treści lub oferty marketingowe. Pragniemy podkreślić, że działania te nie wpływają w sposób negatywny na Państwa prawa i obowiązki. Ich podstawowym celem jest analiza statystyczna oraz ulepszanie jakości świadczonych przez nas usług.
§ 12. Wymóg podania danych
Podanie danych osobowych w celu realizacji usługijest dobrowolne, ale stanowi warunek niezbędny do jej świadczenia. Niepodanie tych danych uniemożliwi nam realizację usługi.
§ 13. Postanowienia końcowe
Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszej Polityce mają zastosowanie przepisy RODO oraz polskie przepisy o ochronie danych osobowych.
Aktualna wersja Polityki jest dostępna na naszej stronie internetowej.
© 2025 Restauracja Stodoła. Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności